BBM3410Satu2020: Tentang Diri

Assalamualaikum dan hai semua kepada peminat blog! selamat datang ke blog saya "My Life". Saya baru je mula berjinak-jinak menggunakan blog ni. Sebenarnya ini pertama kali saya buat blogπŸ˜„. Blog ini sebenarnya untuk kegunaan subjek yang saya ambil, dan semoga blog ni juga dapat memberi manfaat kepada saya dan juga pembaca. 

Biasa saya suka gelarkan diri saya sebagai Wawa atau Sis Wawa. Senang ingat kalau guna nama Wawa ni. Tapi kalau zaman belajar sejak form 6 lagi orang mengada-ngada kejap panggil najwa, kejap panggil wawa, ada jugak yang panggil Anggun. Hahaha. Tapi saya suka orang panggil Anggun, rasa macam diri ni cantik manis. *mulalah nak berangan berlari sambil libas rambut* πŸ˜‚. Betul ke wawa ni cantik manis? HAHAHAHA. Bolehlah nilai sendiri melalui gambar. 

*muka macam kentang je kalau anak buah Sis cakapπŸ˜†


                                                          kurusnyaaaa. eheekkkkπŸ˜‚πŸ˜‚

Segala maklumat yang ingin diambil dari blog ini, Sis Wawa izinkan. Tapi jangan lupa kreditkan dengan link blog ini ya.πŸ’›πŸ’“

Comments

Popular posts from this blog

TUGASAN MINGGU 7 PPT MULTIMEDIA

CERITA SOSIAL 2 (NORMALIZA ABD RAHIM, 2019) 5