KELUARGA

Assalamualaikum dan hai semua. Selamat kembali ke blog saya. Kali ini saya ingin bercerita mengenai keluarga saya. 

Nak tahu tak? Tak nak tahu pun, aku nak tulis juga😇saya di lahirkan dalam keluarga yang kecil dan sederhana yang biasa-biasa saja. Sis Wawa anak yang kedua daripada tiga adik beradik. Sis di panggil Kak Ngah oleh ahli keluarga. Panggilan yang comel kan. hihihhihi.

Kesemua adik beradik sis perempuan. Biasanya kalau adik beradik semua perempuan ni memang riuhkan? Dan yang paling best boleh pinjam tudung, baju dan kasut masing-masing terutama kalau saiz badan sama😚. 

Selain itu juga, adik beradik perempuan ni boleh berkongsi rahsia. Boleh luahkan sesuatu masalah kepada mereka. Sebabnya perempuan dengan perempuan ni fikiran sama. heheheheh😁 

Ini pula ibu dan ayah saya. Alhamdulillah terima kasih ibu kerana telah melahirkan Kak Ngah di dunia ini. Terima kasih ayah kerana telah memberikan kasih sayang dan mendidik Kak Ngah menjadi orang yang berguna dalam dunia ini. 


                               
                                                                 Ibu Ayah sayanggg💕

Inilah adik beradik Sis. Orang kata muka sama. Tapi rasanya tak sama pun. Biasanya orang akan ingat Sis ni kakak sebab muka nampak lebih matang sikit. Eh? heheheh. 
Terima kasih kakak dan adik kerana selalu dengar luahan hati Kak Ngah yang tersayang dan terima kasih juga sebab selalu belanja Kak Ngah walaupun sebenarnya terpaksa😆 Semoga dimurahkan rezeki. Salam sayang😘



                                                          Si gedik kakak dan adik💕

Comments

Popular posts from this blog

TUGASAN MINGGU 7 PPT MULTIMEDIA

CERITA SOSIAL 2 (NORMALIZA ABD RAHIM, 2019) 5

BBM3410Satu2020: Tentang Diri